Så var det med den saken

Jag har jättetråkigt. Sonny sover. Han snittar på 3 powernaps per dag faktiskt. Fler när han jobbar. Själv skulle jag dö om jag gick och la mig klockan 18 och som 90 minuter. Men alla är ju olika. Livet är orättvist och allt sånt spännande.
Idag har jag även gjort roliga saker som tvätta kläder, äta tacos utan tacosås, översätta text från svenska till engelska. Spännande så man kan bli tokig.
Och torterat mitt hår. Statusen är kyckling just nu. Mycket stylish.
Funderar allvarligt på att läsa om LGTG (Liftarens Guide Till Galaxen). Det är ju en göttig liten bibba. Eller så drar jag nåt gammalt över mig. Det kan funka det med.
Skönt att det regnar. Så har man nåt att skylla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback