Hej hallå kissemjau!

Katten sitter i fönstet och glor hoppfullt ut på vägen.
Jag kvider av tanken av ännu en natt av en katt som jamar och vill ut.
Är kattvakt åt min mammas kisse, Tistou (kort för Francois-Baptiste), han får inte gå ut eftersom han direkt skulle gå vilse, bli uppäten av en igelkott och antagligen drunkna i en vattenpöl.
Han är en mycket söt liten katt, väldigt nätt också, ser ut som en kattunge fast han är minst 10.
Sonny är överlycklig över att passa honom. Och jag känner suget efter en kattunge, det kan jag inte förneka. Han är så otroligt charmig i sitt sätt att följa efter mig till alla rum och lägga sig bredvid mig för att gosa.
Enda problemet är väl katthåren. Svåra att undvika eftersom han är perser och norks skogskatt uppblandat med bondkatt. En fluffig boll helt enkelt.
Men väldigt söt..

Kommentarer
Postat av: spiderchick

snotta är att sno något, att ta :-)

Postat av: Gaymasen

Hahaha! Ja alla har vi våra egna ord/tankar kring olika saker. Snorkusar är ju en sak. ;D

2011-07-08 @ 11:50:24
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gaymasen



Micron är ett enda stort frågetecken. ;) Haha. Klart man vet det mesta man inte får micra, men ibland tänker man inte till ^^



2011-07-24 @ 21:47:55
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback