Bara för att skriva nåt, liksom

Hej bloggen! Juni, sa du? Jasså, jaha. Jaja. Jag jobbar för tillfället massor, sover kanske ännu mer och försöker att skapa någon typ av trivselkänsla. Och så nojar jag över att fylla 25. Jag har hört att det kommer ske ganska snart. Jag har hört det, men tror såklart inte riktigt på det. Man ska inte tro allt man hör, minsann!
Nä allvarligt talat, jag håller nog på att bli lite, lite galen av att jobba varje dag (3 dagar i rad so far..) Jag kommer antagligen snart börja hälsa på folk jag inte känner bara för att de slänger ett getöga åt mitt håll.
Tur att jag gillar mitt jobb, är faktiskt otroligt nöjd med det. Det känns bara lite som att vara tillbaks där jag var innan jag började plugga. Eftersom jag är det. Fast i Uppsala då. Kanske ska jag söka någon spännande utbildning snart eller? Neh, just det, går redan en.
Idag har jag handledning inför uppsatsen i höst. Sen har jag faktiskt sommarlov på riktigt. Svettigt är det i alla fall så det räcker och blir över, jag menar soligt.
I övrigt, skönt att vara hemma, dvs i Uppsala, och stirra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback