Slut i huvudet, slut i kroppen, slut som människa

Aaah är sjukt impad över mig själv faktiskt, jag har burit ut en jäkla billyhylla till grovsoprummet, tog den på cykeln i tre omgångar. Det bästa var att cykla tillbaks... Har också sytt en gardin, slängt typ 10000 soppåsar och postat ett brev. Är tyvärr helt slut. Skönt att jag är ledig hela två dagar till innan jag jobbar 6 dagar är ledig 1 dag och jobbar 6 dagar igen. Verkligen jättetur som Maria Montazami skulle sagt.

Men hemmet börjar i alla fall arta sig. Och nej jag har inte orkat fota. Jag orkar enbart spela XBOX.

Annars är det nog bästa sommarvädret ute. Mulet och blåsigt men ändå varmare än vinter. Tänk om vintrarna var sådär, gud då skulle jag aldrig klaga på vädret. (Typisk helgardering i och med att klimatet inte kommer förändras, haha)

Jag har annars ingenting annat i skallen. Ska äta snart så kanske jag får någon typ av kreativ energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback