...

Passar på att blogga lite medans pasta till Sonny som är på väg hem från jobbet, sakta kokar över. Åh så huslig jag är.
Annars svider ögonen, jag är trött som ett as men glad. Har två lektioner kvar tills det är jullov. Visserligen är det inte så praktiskt att de är tex imorgon och på fredag, ohnej, hur skulle det se ut. Men det är i allafall datorstatistikövningar. Vilket är sjukt mycket roligare än andra typer av statistik. Det känns lite som matte, och jag får känna mig lite smart för att jag ändå fattar datorer ok bra.
Lite gymnasiekänsla helt enkelt. Tror jag ska ta med kakor också, bara för att man inte får fika i datorsalen. Kan bli riktigt mysigt.

Ett intressant fenomen jag har identifierat hos mig själv är hur jag automatiskt börjar gilla låtar som de sjunger i Glee. Tyder det på en tydligt utpräglad smak eller att jag är lättlurad? Det får någon annan avgöra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback