2010 - utan inbördes ordning

Året som jag...
Flyttade ihop med min kille
Blev besatt av Cirkus Kiev och Mammas nya kille (Eller var det 2009?)
Insåg att "sambokilon" inte är någon typ av myt som folk hittat på för att rättfärdiga sina extrakilon, man går automatiskt upp fem kilo när man flyttar ihop med någon. Jag looovar.
Insåg att jag har ett år kvar att plugga
Skaffade en likadan telefon som alla andra
Försökte sammanfatta året utan kaffe i kroppen
Lärde mig vad mitt framtida yrke kommer gå ut på - and I love it
Var yr en hel sommar, antagligen på grund av stress
Uppenbarligen har förträngt hela vårterminen av


Det gick ju sådär. Men så är det när det händer mycket och man lär sig mycket. Hjärnan skrumpnar när man försöker komma ihåg det.
Eller så går det helt enkelt inte att blogga samtidigt som man lyssnar på MNK


Kommentarer
Postat av: maria

Mammas nya kille på P3 är beroendefrmkallande, I tell you! På arvika i somras maratonlyssnade vi på alla Katla-klipp som gjorts, salighet och en gnutta galenskap! Min Katla är... Ja.. Oseriös. Helt klart oseriös.

Postat av: maria

PS: Man kan få sambokilon av att bo singelliv också, sjukt bekvämt.

2010-12-30 @ 15:57:59
URL: http://mifen.blogg.se/
Postat av: J

Precis sådär kort och koncist som det bara behöver vara. Låter, yrheten aside, som ett rätt bra år ändå? =)

2011-01-02 @ 18:04:41
URL: http://grenfeldt.com
Postat av: Mimmi

J: Absolut!! Ett helt ok bra år!

Maria: EEh ja! Definitivt helt underbar!

2011-01-05 @ 13:05:08
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback