Typiska slutet på månaden-tankar

Jag bestämde mig för att skippa dokumenteringen av tisdag, för tisdagar är onda.

Min fot sover, min nya kurs har börjat. Den verkar bestå till stor del av Statistik och Testteori.
Om någon tycker att det låter spännande lånar jag gärna vederbörandes öron ett tag.
För jag tycker det verkar aptrist om jag ska vara helt ärlig. Och varför skulle jag inte vara helt ärlig? Det är ju min blogg.
(Sa och sa, det var ju min tallrik)

Jag längtar efter mars. Eller april. Eller juni.

Och jag hatar perioden då man väntar på att alla räkningar ska dras från kortet, en liten stund är man rik, väldigt mycket längre stund är man luspank.
Jag kanske måste börja cykla igen bara för att busskort kostar för mycket.

Jag vill vinna enorma mängder pengar och skutta iväg och köpa jeans, klänningar och parfymer som jag inte anväder.

Men jag menar, det kommer en tid i alla människors liv då man måste välja mellan mat eller hyran.
Välj hyran. Man kan äta knäckebröd och snö. 

Kommentarer
Postat av: Henke

du längtar efter nåt dom inte finns.

föresten, att glömma något tyder på posseidonsyndrom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback