Nånting är det

Varför är jag uppe och vaken klockan tjugo i nio en lördagmorgon? Kanske är det min extrema lättväckthet. Kanske kan jag inte somna om för att jag är törstig. Kanske borde jag ge världen ett F U genom att hinka en halvliter kaffe och låta dagen starta.
Kanske borde jag rulla tillbaks ner i sängen och åtminstone låtsas att jag sover.
Eller sätta igång med renskrivning av den där sammanfattningen jag lovat att göra.

För jag är galet trött. Apatisk nästan. Har varit det i flera dagar nu.Men jag vaknar minsan flitigt på morgonen lik förbannat.
Det resulterar i att jag hela dagen är befriad från tankekraft och på kvällen är dödstrött lagom till klockan halv nio.

Tack kroppen! Verkligen superdupertack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback