What is love? (du-tu-tu-tu-du-tu-tu-tu)

Här är jag! Redo att besvara the biggest philosophical question of all times.
Kärlek är
  • Vin klockan 14.53 en söndag
  • Lediga måndagar
  • BHar som passar, (det är sant som de säger, Lindex loves boobs)
  • En fantastiskt dålig låt med tillhörande dans av Haddaway(låten) och Jim Carey(dansen)
  • Skatteåterbäring
  • Trevliga vänner som bjuder en till Tranås (K, hon propsar på ett shout-out här "pöh säger jag", hon har rätt hon förtjänar det!)
  • Att blondibella blivit antastad på stan
  • Pizza
  • Kaffe (3 koppar 'n' kickin')
  • Fyllebloggande
  • Futurama
Så, nu hoppas jag ni fått mer klarhet och känner er upplysta och starka så ni kan fortsätta med era underbara liv! Puss, Hej

Kommentarer
Postat av: Anna / Annchen

Bh är ett jävla problem alltså. Har ingen aning om vad jag har för storlek egentligen, måste be om hjälp nån gång. Men det tar emot lite. Gu så töntig man är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback