Val vs Kval, Frihet vs Pengar

Vad är bäst, gå upp klockan tre varje morgon eller sumpa en hel sommar med att sluta åtta på kvällen?
Nu när det är säkert att jag kommer jobba i sommar har jag självklart ångrat mig. Jag kan visst leva på 200 kr i månaden, och tänk vad smal jag kommer bli! Skitbra!
Kan ingen bara ge mig 30000? Esnälla?
Eftersom dethär är för mycket tankar för min stackars hjärna efter en 3timmarstenta och 5 timmar i solen epilerar jag benen så länge. Men det gör inte ens ont så det är inte så distraherande som jag skulle önska.

Nu ska vi ha tentafest. Sådetså!

Jag vill bara ge ett shout-out till
1. Mina nya tentatrosor, med uggla på så jag känner mig smart.
2. Min mysiga klass som jag redan börjat sakna livet ur! Drygdjävlar som inte tänker bo i uppsala i sommar. Not that I blame them, I'll just miss them all!
3. M för att hon är mest sämst. ("Du skriver att jag är mest sämst, eller hur?!")

M ser f.ö. ut som en blatte nu, hon är så brun och så luktar hon, enligt egen utsaga, kamel (eller kanel, jag lyssnar inte så noga)

Kommentarer
Postat av: Coco

Svar: Hahaha, jag har alltid otur med grannar, innan när jag bodde i gbg hade jag en tjeduo som bodde mittemot, när de bråkade trodde jag att någon blev rånad i huset så högt lät det



Skall du inte jobba i somar? Då får du pengar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback