Skalman han är tlööött, tlööööt

Kudos till M som köpt tandkräm!
Dethär var sista dagen på min teoretiska utbildning. Tack för att de lyckades skrämma upp alla till att tro att vi genast kommer bli dödade på jobbet. Känns fint.
Jag är brutalt trött och ofokuserad, vilket har lett till att jag sedan jag kom hem för en halvtimme sedan har kollat mailen, klippt min lugg, klippt 2 naglar, hattat runt, öppnat posten. Inte alls gått och tränat, ätit en macka, mailat lite skolgrejer, fixat det sista till Lärande Ledarskap, gått och handlat och startat en tvättmaskin.
Trots att allt det står på en sympatisk orange post-it har jag inte gjort något av det. Jag skyller på att jag sovit 5½ timme inatt och druckit 4 koppar kaffe. Och att det regnar.
Imorgon åker jag till Sthlm, så slå en pling så kanske jag träffar någon utom K. (Som jag altså ska träffa, jag menar inte att det är bara henne jag inte tänker träffa, men jag orkar inte gå tillbaks och ändra meningen)

Det är tyst och tomt hemma, jag vill mest gå och lägga mig alternativt gå ut och jogga. Någonting så jag får energi.
Det får bli städa. Sedan film!

Apropå det så såg jag och en klassis L Viggo Mortensens paket igår, i någon film jag glömt vad den hette, han spelar ryss och alla bryter på ryss-amerikanska (tydligen utspelades filmen ändå i London...) killen hade inte så mycket att skryta med kan jag avslöja för alla som inte tycker att det är värt tio kronor att hyra filmen på ICA.
Det var iaf mkt trevligt! Ska försöka sociala mig med de delar av klassen som är kvar i stan nästa vecka!
Tvätten var det ja...
TJINGELIIING! *bankar huvudet i skrivbordet*

Kommentarer
Postat av: katta

Eastern promises, det är ju dessutom den där han fimpar ciggen på tungan! Naomi Watts o en bäbis, right?



Nä, det är BARA mig du ska träffa. Sådeså!

Världens BÄSTA K.

Lite? Vi ska ju dricka viiiiin!

2008-06-14 @ 13:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback