Teori äger verklighet

Medan jag väntar på att tele2 ska skicka mitt användarnamn och mitt lösenord till mig så att jag kan kolla hur de lyckas scama mig på så jäkla mycket pengar varje månad kan jag ju lika gärna passa på att komma på lite olika konspirationsteorier,
Den första går ut på att jag aldrig kommer få mitt användarnamn och lösenord så att jag aldrig ska få veta att det egentligen sitter en liten dvärg i min telefon som ringer upp personer som inte ha comviq när jag inte ser och att det är därför jag har så höga räkningar. Troligen är det sant, för det andra alternativet skulle vara att jag har höga räkningar för att jag fylleringer folk och sedan glömmer bort det. Jag skyller på frimurarna.
Den andra teorin handlar mest om varför kissnödighet ökar linjärt med medvetet avstånd till toalett. En annan variabel som självklart måste räknas in i den ekvationen är hur trött jag är i benen. För ibland är två meter väldigt väldigt långt.
Jag är 93 procent säker på att regeringen ligger bakom detta.
Tredje teorin, ju snyggare jag är/känner mig desto fulare är alla andra. Jag vet inte om det är en teori egentligen men det är definitivt en konspiration som går ut på att jag aldrig kommer hitta en pojkvän att vara nöjd med. Det beror troligen på att alla män är latent homosexuella eller helt enkelt inte värda mig, och isåfall är det ju en bra konspiration. Vilket gör hela teorin ganska undermålig.

Sedär, Något ska jag ju roa mig med. Min kra mor frågade hur det känns att vara ledig och jag svarade att det är som att cykla, Hon fattade inte vad jag menade, att det är någonting man alltid kommer kunna så länge man en gång lärt sig det. Det tyckte jag var roligt i säkert 30 sekunder och sedan övergick jag till att dyrka apotekets nya reklam. Den med ett par ben i trista birkenstocksandaler, vit rock och nätstrumpbyxor. Hehee

För övrigt väntar jag dels på att det ska börja regna, dels på att M ska pipa till så jag får njuta av hennes trevliga sälskap och spatsera omkring i vår vackra födelsestad (vilket blir mindre angenämt om det faktiskt börjar regna...) och sedan åka hem och då ska jag handla mat. För mitt kylskåp innehåller oliver,soltorkade tomater, en burk tahini och en burk inlagda kronärtskockor. Och jag har hört att det blir man inte mätt på i första laget. Jag planerar att laga massor av mat och frysa in och sedan slippa laga mat på flera år.
Om nu mat kan hålla i flera år i frysen. Annars skyller jag på Hitler.

Konspirationsteori nummer fyra (den som väntar på något gott...) Hitler har återuppstått eller reinkarnerats i form av en iller som bor i Tranås. Snart kommer illern rymma och försöka ta över världen, samt sätta alla hamstrar och flugor i koncentrationsläger. Jag ser fram emot detta och kan knappt berga mig. (eller heter det bärga mig? bärgar gör man båtar, berg klättrar man i, damn min svenskafröken i lågstadiet som vägrade lära mig något!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback