Moral FFS

Alla människor på jorden, säkert tre personer eller något, har tjatat på mig, tipsat mig, om att börja kolla på How I Met Your Mother, och eftersom jag typ inte har ett liv eller åtminstone brutalt för mycket fritid har jag börjat. Och visst, det är en helt ok serie, men verkligen ingenting att hålla på att tipsa folk om.
No siree, om jag tipsar någon om en TVserie måste det vara en bra serie, och minst ett av dessa kriterier måste uppfyllas.
  • Sex, okej, folk måste ha sex eller åtminstone visa hud. Exempel: the L word
  • Droger eller andra illegala aktiviteter, sådant fixar alltid upp stämningen och alla bra amerikanska TVserier behöver en stoner och alla brittiska en alkoholist, så är det bara. Exempel: Weeds, Dead Like Me
  • Otrevliga karaktärer, jag gillar bittra, cyniska idioter som förstör för alla andra. Exempel: House, NCIS
  • Kärlek, inte så viktigt, men typ, se punkt ett
  • Humor, om det är riktig humor. Exempel: Sally, Mia&Klara,
  • Mord eller ond bråd död, klarar sig inte ensamt men lyfter definitivt stämningen
  • Galenskap, alla fattar varför, right? Exempel: Invader Zim
Jag vet att jag glor på rätt mycket andra serier också, men jag skulle inte rekomendera dem till stackars ovetande personer som har tråkigt. Då säger jag istället, "Jag följer [denhär] serien maniskt, men jag vet inte riktigt varför och dessutom har jag för mycket fritid och gillar att äta pasta och kolla på likmaskar"

Eftersom man är vad man tycker om i dethär samhället handlar mycket i livet alltså om att kunna sålla.

Blä. Jag kom av mig, troligen beror det på att jag bakade bullar i morse och bara har ätit bullar idag. Tror jag ska äta frlunchdag. Eller banka huvudet i skrivbordet, det funkar också.
Aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback