Joråsåatte

Trots att jag vaknade klockan sju i morse (andra gången, första gången klockan 5, tredje klockan 8.10) har jag fortfarande inte lyckats skaka av mig känslan min dröm förmedlade, att jag kommer komma en halvtimme försent till jobbet. Visserligen jobbade jag i den drömmen med folk som satt i fängelse och var lite tveksam om ifall de skulle få åka skridskor, risken fanns ju att de skulle gå berserk på varandra och mig.
Sedan drömde jag också att jag glömde i vilken ordning man ska klämma på folk för att det ska få kallas visitering och att min handledare var dryg och sa åt mig att ta hon jag visiterade mer på brösten. Jag lade även märke till att typ 50 % hade en likadan piercing som jag. Sedan kom K-C och hon hade blivit jättejättesmal så det pratade vi om ett tag. (Saknar henne btw) Sen hamnade jag helt plötsligt hemma hos någon författare som hade talgoxar i hamsterburar och toaletten på verandan. Mycket mycket intressant och konstigt. Det låg vid en sjö och där var plötsligt min handledare igen, han fiskade. Jag blev arg, han tyckte jag var löjlig och sa åt mig att vara med, jag sa att "sjön är ju upptagen" och  surade. Någonstans  där måste jag ha vaknat och börjat oroa mig för att komma försent. Varför sitter jag då här och skriver? Det var väl en sjujäkla bra fråga förståss, men det är för att jag endast ska borsta tänderna  och  packa min matlåda och sedan inte cykla iväg förräns 9.14. Jag vet, jag är sjuk, jag gör allt på schema. Men sådan är jag. Fullständigt omöjlig men jag har lärt mig kontrollera det.

Förresten kom jag att tänka på igår, att läppglans säkert är en vätska. Den måste jag alltså plocka upp ur väskan varje gång jag ska till jobbet. Alla kommer tycka att jag är ett miffo som har två olika färger.
Skitisamma iofs. Nu är jag bara nervös och svamlar. Eller inte nervös, men någonting ditåt.

Kommentarer
Postat av: J

Drömmar är fan the shit =)

Vetu vad, det är dölätt att bli arbetslös, så jag köper inte riktigt det där.. vill man så går det liksom ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback