I should be so lucky

For the record så suger Sveriges landslag. Jag tillbringade tågresan till Sthlm med att analysera några spelare. Här är resultatet. Zlatan är, om ni inte visste det, en diva, det har sträckt sig så långt nu att ingen i laget gör något själva om de inte kan passa Zlatis. Ljungberg är en tönt, som får frystorka i benet så fort han närmar sig motståndarnas mål. Dessutom är han ful. Henke börjar bli gammal, men det är kul att det går att läsa på läpparna vad han säger när det går åthelvete och de zoomar in honom. Svensson har en brutal vinnarskalle, han kämpade på men det gick inte så jävla bra ändå, trots att han är lagspelare, det var kul att han grinade i slutet. Svcnsson är den jag identifierar mig mest med, för jag hatar också att förlora men vill inte riktigt göra så jäkla mycket åt saken. Skulle jag gifta mig med någon av det skulle det vara han, bara för att våra bråk skulle bli så roliga. Tur att han inte vill gifta sig med mig, så kan jag fortsätta mitt lugna, trasiga liv som vanligt livet ut. Isaksson är en stjärna, ja jag vet att han släppte in två mål men det hade nog snarare med att backarna var ute på tekalas eller något. Passningsspelet var bedrövligt, försvaret och offensiven var obefintligt och jag är bitter.

Jag har uppnåt kronisk koffeinabstinens. Trots att jag faktiskt har druckit kaffe idag känner jag mig bakis. Jag var nykter igår. Jag har utvecklat en kärlek till Sylvester Stallone, såg Rambo igår, den senaste, där massa typ burmeser blir konstant slaktade. Det var episkt, speciellt som jag såg den på projektorvägg.
K hade en karatefylla igår och är jätterolig, så nu ska jag umgås med henne. Sen drar vi till Tranås.

Kommentarer
Postat av: J

Jag identifierar mig nog mest med Magnus Hedman. Båda vi är gamla föredettingar som aldrig riktigt varit tillräckligt bra för landslaget =/

Postat av: coco

Landslaget suger. Ärligt, ser människor med ögonen, vi har inget att hänga i julgranen.

2008-06-19 @ 18:07:40
URL: http://devinescent.blogspot.com/
Postat av: Kotteby

2008-06-19 @ 19:03:18
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Karatefylla. Låter kul. Utveckla för en lekman.

=)

2008-06-19 @ 19:03:42
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback