I love the smell of napalm in the morning...

Jag älskar
  • Lukten av kaffe på morgonen.
  • Att lyssna på soundtrack, till filmer jag sett miljoner gånger, för första gången
  • Att se filmer, vars soundtrack jag kan utantill, för första gången
  • När luften står helt stilla och himlen är blå
  • Att lyssna på musik jag älskade för fem år sedan och bara känna in alla minnesbilder
  • När en låt blir min
  • Känslan av total vilsenhet och tvetydighet jag får av att inte riktigt veta vad jag vill men vet att jag kunde om jag ville
  • Att vakna till en ny och bättre dag
  • När jag är entusiastisk och smittar av mig
  • Att vara precis lagom
  • När jag kommer på något helt nytt
  • När tystnaden inte äter sig genom mitt huvud
  • Att jag får vara med
  • Dagar då solen inte går ner
  • Dagar då solen inte går upp
  • Spöregn på sommaren
  • Pissregn på hösten kombinerat med halv kuling och miljontals slaktade löv
  • Att se fram emot saker
  • Att glömma bort migsjälv
  • Solsken in genom fönstret på mig, nydushad i handduk och musik och att känna allting mycket tydligare
It's been a good day, don't ask me why cause I don't know

Kommentarer
Postat av: J

Fan du glömde ju

I love the smell of napalm in the morning. Smells like ... victory! Odödligt citat =)



Äh jag får piller ändå såre räcker å blir över.. är ju fel på mig på riktigt om du inte hajat det än =) Men karro har paxat mig som fallstudie haha =)

Postat av: Kotteby

Jag lägger till:

Spöregn på sommaren... när man befinner sig inomhus och verandataket piskas.

Underbart ljud!

2008-06-17 @ 23:09:47
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: J

Du har ju det i rubriken. Flåt. Jag ska sluta kommentera när jag är full som satana.

2008-06-18 @ 09:41:10
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback