Det skulle vara 3gn i förgänglighet, jag ÄR bäst

Eftersom dethär ändå är en dag gjord av bajs och jag inte orkar dusha än, passade jag på att läsa mitt horoskop i aftonbladet. Horoskop är något jag endast läser för att ha något att irritera mig på ännu mer så.
Såhär stod det.
Kräftan 22/6-22/7
Kärlekslivet fungerar bra men du är missnöjd med en rad andra saker, och det drar ner helhetsintrycket.

Vilket kärleksliv? Jag har mens för andra gången denna månad, jag har ont i huvudet och är singel så det bara skriker om det. Fast, jag älskar ju migsjälv och lite annat löst folk. Troligen betyder det att jag kommer hitta en jättetrallig kärleksfilm att glo på. Fast jag har faktiskt planer för idag. Ska träffa en klassis, och ringa planeringen på jobbet. Som sagt baka en paj och det känns som att rummet/lägenheten behöver en omgång. Kanske ska slicka golvet eller något. Dammsugaren kan få vara min förlängda tunga...
Men det andra stämde ju, missnöjdheten och helhetsintrycket.
Fast, fan egentligen är jag nog rätt glad idag, eftersom jag njuter av att skriva bittra blogginlägg.
Om jag inte gillade det skulle jag inte blogga. Ded äd ju de edda jag göd. (Bara S skulle fatta, och hon har inte tid att läsa dethär. Fan.) Kärlek till Claire Wikholm förresten. Hon är cool. (Jag vet, ni ser ut som levande frågetecken.) Det tjocka citatet är från en bok "Det förtrollade slottet" av Edith Nesbit, som jag lyssnade på som ljudband back in the days (och ibland av nostalgiska/barnlitteraturintresse skäl) med min syster dårå. Och det är Claire Wikholm, min eviga idol, som har läst in den.
Nu vaknade M så jag ska trackasera henne. Weeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: katta

Jag som har så brutalt mycket fritid satt igår och letade låtar som har orden car, road, way eller crash i titeln och hittade en hel drös. Jag tänkte i denna tristesstriumf skriva att du är sämst som inte tyckte att du hittade så många, men sen så läste jag dina ypperligt bittra bloggbidrag för dagen och bestämde mig att önska dig en trevlig dag istället.



ASG



Flåt. Jag var bara tvungen. Jag vet att du älskar mig ändå, för om det var ombytta roller skulle du antagligen göra exakt samma för mig. Även om jag antagligen ökat bitterheten en aning.



Mailar roadtriplistan :D

ARVIKA!

2008-06-27 @ 13:22:29
Postat av: J

Hehe det gick ju faktiskt inte att låta bli =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback