Dagens meddelanden

Stockholm-Motala
  1. Jag börjar jobbet imorron. Wopdeedo och shit pommes vad nervös och störd jag känner mig.
  2. Världen är sämst och orättvis, jag hatar det. Men kärlek och du vet vad jag menar.
  3. Det blir troligen definitivt ingen stor födelsedagsfest för mig i år. En liten kanske, typ senare, beroende på mitt schema och min hjärna och allt annat.
  4. Piss
  5. Jag har tydligen helt omedvetet börjat snickra ihop lite låtar (se tidigare inlägg) de är jätteflummiga. Go me, nu ska vi bli kända.
  6. Nu går jag och lägger mig.
För mer uppdateringar om tex mitt nya jobb, och livet i största allmänhet samt varför man aldrig ska trycka på öppna-bussdörrarna-knappen åt folk som inte fattar att man måste göra det, återkom imorgon kväll är ni snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback