Ätit jul och fått nytt år?

Det är bra att vara hemma igen.
Jag fick allt jag önskade mig i julklapp. Och mer.
Faktiskt. Och så kom jag på något som jag alldrig kommer få. Tack.
Och jag skulle inte kunna vara gladare över att 2007 är över. För det har varit ett värdelöst år.
Jag skulle vilja att du visste hur jag har mått. Men det spelar ingen roll. Andra människor vet.

Dethär var bra 2007
min piercing
arvika
uppsala
börja skolan
flytta hemifrån
Das Boot
säga upp mig från willys
Att Melina kom till Uppsala
Alla som har hälsat på mig
random kärlek
smarta beslut jag tagit, minns dem inte nu men det är säkert några
varenda ord jag skrivit
kramar
naturen, ån

Och dethär var dåligt
Brita
uppsala
plugga
när min piercing blev infekterad
alla värdelösa hångel
att förlora kontakten med de jag förlorat kontakten med
panikångest
allting i mellanrummen

hittills under året har jag upptäckt dropkick murphys (tack Katta! Kiss me I'm shitfaced)
och en annan grej, men den gör sig bättre in person...


Nu ska jag ladda kamerabatterierna och uppdatera min andra blogg. Städa kanske skulle sitta fint också.
Eller så glor jag på migsjälv i spegeln i tre timmar.
Fett värt. =D

Kommentarer
Postat av: Henke

KOMA!
Nemen det är rätt lugnt faktiskt. Bara panik efter lunch på jobbet typ, annars är det lätt. Så nu när jag har bevisat för alla att jag inte är beroende så kan jag börja igen :D

btw du borde sluta dricka. jag tycker mer om nykter-mimmi, men det var ett bra tag sen man träffade henne.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback