I broke my fingers to make a call

Okej, jag vet, jag är negativ. Jag är själv trött på att jag är negativ.
Dethär stör jag mig på idag:
Första sidan som kom upp när jag googlade abort var fylld av massa mys om lyckliga familjer med sina äckliga spädbarn. Inte så passande, och NEJ jag är inte gravid. (Om du inte fattar varför jag kan vara så säker på det, fråga någon av dina föräldrar så förklarar de hur man blir gravid och så kan jag garantera att jag inte är det)
Jag hade tråkigt bara. Roliga fakta, i Sverige kan man göra abort fram till vecka 18, i Storbritannien fram till vecka 24.

Min föreläsares fleeceväst. I kombination med t-shirt är det inte bara sunkigt, det är dessutom ologiskt. Ta på dig en långärmad tröja om du fryser!

Mig själv, och att jag inte gör något åt det. Och att jag börjar se gravid ut, inte jättepeppande.

Ledarnas låtval på Friskis och Svettis, varför är det alltid någon som stönar livet ur sig precis under bäckenbottenövningarna? Som att det inte är pinsamt nog att jucka mot taket, ni måste slänga på Per Gessle eller Ulf Lundell eller något annat lika vidrigt? (Detta gäller, konstigt nog, endast de kvinnliga ledarna, männen har inte bara mycket mindre Idol-Danny på repertoaren, men även mycket mycket mindre pinsamma låtar vid fel tillfälle)

Att det inte går att bada i musik, jag skulle vilja drunkna i vissa låtar, omge mig till hundra procent av dem.
(I remember a time when balance was fine and I was just walking on one fine wire)

Alla jäkla bantningstips på internet, för det första ska människor inte banta, de ska träna, för det andra vet alla redan att man blir fet av socker och fett, stop stating the obvious!


Att jag sitter hemma på en lördagkväll och inte har minsta lilla motivationen att ändra på den saken, eller ens viljan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback