and that's all it is

woohooo, skriva tenta är det roligaste som finns oh ja!
Och ännu bättre är att veta att trotts att jag anstränger mig som 17 kommer jag ändå behöva skriva en till hemtenta denhär kursen. och allt är självvalt! even better!
jättelistigt att bestämma sig för att skriva 30 sidors sammanfattning och reflektion och sedan svara på 4 frågor en hel natt när själva tentan är.
Men vad gör man inte för att paranoia sönder sigsjälv?
Träningsvärk är bra! Och jag dyrkar koffein! Speciellt sent på kvällen, jag VET att jag inte kommer sova inatt! *yaay*
Jag dyrkar inte att jag arbetar som bäst när jag sitter på mina fötter så de somnar och jag typ trillar när jag reser på mig... det är rätt sämst..

Well, back to school I guess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback