And I'm down in all my fears

Electric six - Gaybar håller mig uppe!
Det och att jag snart flyttar! skrev på kontraktet idag! IIIIIIIIIH!
Jag känner för att skrika bara för att känna något.
Har bakat mkt kryptiska kakor, don't try this at home kids! Kanske att de skulle varit mindre äckliga om de inte bränts.
Och ätit lever, do try this at home kids!  Lite werid konsistens men annars gott, mina föräldrar kommer skämmas över mig. Och vet ni hur BILLIGT det är?!?! Billigt!
Ska hämta ut nya simkortet snart, seriöst, jag ringde dem i fredags och fick det idag, älska comviq!! Samma nummer som förut nu alltså!

Jag behöver mer te!
Och mer kärlek! Te och kärlek åt folket! Och ost!
Te, ost och kärlek åt folket!

Men jag har för mkt tid idag, för mkt betänketid. Jag tror inte det är nyttigt att tänka på allt jag snart ska göra, och allt som redan är bestämt och klart, orubbliga beslut jag redan tagit. Konstigt, jag brukar vara bra på att rationalisera bort all ångest över saker jag redan gjort. Men jag tror det blir bra i flogsta, det måste det bli. Jag har saknat att bo ute på landet. (jaja, jag vet, jag bor i en plutt-stad... Men wahtever jag hade 16 rätt av 22 på stockholmstestet på Facebook!!)

Premenstruel är jag såklart också. Men inte fet! *wooh*

Nu mår jag illa pga av kakorna också. De var ju inte ens goda.. Rövelen! Kan det inte bli kväll så jag får äta middag? Jag HATAR dethär. Jag är inte hungrig.
Det är lite därför jag behöver bo med någon. Som kan hålla koll på mig, så jag inte. Så jag har något att göra, så jag har någon att relatera till och vara normal med.
Jag ser fram emot det, att ha badkar. Ingen hiss i huset.. Men bor på andra våningen så det borde fixa sig.

Mer te, så var det.
Och inflyttningsfest! Troligen runt den 12e april eller nåt.

Nu måste jag gå och banka huvet i en vägg. Eller nåt.
Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback