Das Boot

Woohoo.
Idag ska jag åka båt. Jag hatar stora båtar, men jag gillar bootar. Hehe.
Ja, jag vet dåliga skämt.

Oavsett, världen är full av slask, så det ska bli skönt att komma bort ifrån marken och upp på en stinkande båt med mattor som det inte märks om man spiller på. (Härligt minne från förra året, en stoor fläck av öl som bara försvann in i mattan, får en att undra vad annat som ligger och ruttnar i den.)

Jag är extremt stolt över att jag kom ihåg att packa tandborste och rena underkläder.
Och att allt jag tar med mig får plats i en liten ryggsäck, jag är annars rätt bra på att packa för mycket...

Nu måste jag till skolan.
ööööhhhhh... vill inte... -.-

Kommentarer
Postat av: katta

vad fjantig jag känner mig som började geek-skratta åt boot-skämtet. Nya namnet: das Anna?



Var det verkligen öl? Jag hade för mig att det var cider, men en hel bricka var det iaf! Jag hade faktiskt glömt det där. Testa igen?

Bra att du skrev om underkläer, annars hade jag glömt att ta med!

2008-12-04 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback