Återkommer när jag vaknat på riktigt

Mimmi vill ha en hundbebis! En liten och söt! Som sedan blir stor och tjock! JA!
Internet har varit dött i helgen, så för en gångs skull har jag haft en anledning att inte blogga. I och försig en ypperligt störig sådan.
Nu kollar jag på fransk teknad film som är söt men ful. Toppen.

Jag har inte riktigt koll idag känns det som, men det är helt ok ändå. Glad och pigg för fösta gången på säkert en månad.
Min vansinneskurs har precis tagit slut. Skönt och bra.
Alla verkade dock inte blivit lika nedslagna i skoskaften som jag av den kursen, så jag antar att det är mig det är fel på helt enkelt. (knappast!)

För övrigt är jag i stort behov av chips, salt&vinegar, ja. ja.

Jag är även bitter över att ha missat första avsnittet av årets julkalender.

Kommentarer
Postat av: Lindaa

Var inte bitter över att ha missat julkalendern, den var läskig och morbid =s

Men sweeet, ska du skaffa hund? =D

Postat av: J

ÅH! Salt å vinäger-chips! Mitt nästa inläggsämne ju =)

Och jag är for the record övermänsklig på att baka. Kokade knäck i helgen.. bara en sån sak

2008-12-02 @ 16:47:55
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback