Packing away.

Imorgon blir det Stockholm
Det känns faktiskt lite konstigt. Det känns nästan som att jag ska lämna mitt hem. Men jag ska ju ÅKA hem!
Vad ska jag ta med mig? Vad skulle jag sakna? Vilka böcker kommer jag vilja läsa i sommar? Vilka kläder kommer jag vilja ha på mig? Bäst att ta med alla skor...
Jag kan inte säga att jag kommer sakna dethär, men det är ändå en helt annan sak att bo själv i mUppsala och inte behöva ta ansvar för någon, ens migsjälv, och att bo i mitt gamla rum i Enskede.
It's true what they say, You can never go back can you?

Men denhär sommaren! Jag ska inte stressa sönder migsjälv, jag ska träna på att ta dagen som den kommer och typ, spontanvåldgästa folk! =D Vi får väl se hur det går med den saken...
Jag ska vara LEDIG!

Annars försöker jag skriva en önskelista, hittills ser den ut såhär ungefär
Sinnesro,
Kärlek,
En tårta,
Kramar,
Ork,
Friskhet,
Skönhet,
Block att skriva i
Pennor.
Inspiration.

Och en ny cykel! Men det kan jag inte önska mig, inte utan att må dåligt i allafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback