Well it's allright

Tentaplugg! Nästan  lite produktiv idag. Alltid lika konstigt att gå till banken. Galna människor som försöker prata omkull en.
Börjar inse att det är ganska nära till stan härifrån i allafall.
Ohmigod, jag kallade precis Uppsala för stan!
SNAP! it's getting to me!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.

Anywhore! Blasfeme, Blasfeyou!

Clerks äger! och Clerks II den absolut bästa/bittraste beskrivningen av sagan om ringen trilogin!

Det snöar ute, igen.
Och du har rätt, det är dags att göra något. Det är dags att något händer.
(så jag lever på mina sparpengar och havregröt)
och hoppas att det räcker

Nu blir det läggdags och Agent Tangent! BLIPBLOP FTW!!
Hoppa omkring lite! You'll never regret it!
I värsta fall släpper du loss lite endorfiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback