sanning med modifikation

Det snöar. Jag menar det SNÖAR verkligen. Det snöööööar!
Miljontals enorma snöflingor virlvlar nedåt, på det sättet som får mig att undra om de verkligen virvlar nedåt, eller står still i luftplanet. Men jag har en känsla av att det är nedåt de faller.
Ovan tallarna är rätt psykadeliskt just nu, musikmässig menar jag.
Känner att jag behöver pigga upp mig efter tentan. Så(?) jag äter riskakor. Tränar i att skriva med en hand. Det går rätt bra, men även rätt långsamt.
Tentan gick sådär. Tror det gick rätt bra, och rätt dåligt. Men troligen klarade jag första delen!
Pratat med en person till i korridoren. Väldigt trevlig person!
Jag ska avveckla sockerdricka. Får ändå bara ångest!
Kreativitet for the win baby!

Mina höghus hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback