Packing my stuff like people in the movies do...

Eller mja, men packar dem i allafall! Jag har för mycket saker, och espressomaskinen måste ju med men var ska allt få plats? En billyhylla skulle inte sitta helt fel.
Ska ta och ringa Robin medan han fortfarande tycker om mig, för efter i morgon kommer han bara tycka att jag är en material girl!
Att lyssna på Jacob Hellman och känna sig euforisk.
Att kanske komma lite närmre sanningen, lite närmre insikt.
Getting past this. I don't know.

Never Mind

annars är the Anywhores ett väldigt bra namn på ett band.
(Siri på synth, flöjt, Cam på gitarrtrumma, Linda på nåt coolt, jag på gitarr, alla skriker? howsabout that girls?)

Nej jag bara leker med möjlighetens obegränsade livsförändring.
Men jag ska lära mig spela! Annars blir jag väldigt besviken på Mimmi!


Vitlök till lunch!
Love
And all that Jazz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback