I know I'm living way out west

Lyssnar på Miles Davis Flamenco Sketches, tittar på Camillas bilder funderar på att äta middag eller och plugga.
Det är ganska mörkt utanför mitt fönster. Jag har köpt olivolja idag. Storpack! Det var det enda sättet att slippa glasflaska.
Kanske lär jag mig hitta snart. Kommer hela tiden rätt när jag tror jag cyklat fel.
Jag tror att det fortfarande snöar ute.
På den rosa vägen utanför åker små lampor förbi.
I kvällningen.
Någon slags magi har tagit tag i mig. Kan vara Miles.
(tänk er att heta mil, så obegränsat)

Pepparmyntste och fullkornsbrago!
Den attans friskluftventilen hyser agg mot mig och försöker få mig att förfrysa, men jag ska på något sätt överlista den!
More updates later!

Och Futurama äger btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback