thank GOD it's Friday

Fredag! Mot alla odds kom den underbara helgen hit!
Lycka är att vara astrött och mätt på Ben & Jerrys Chunkey Monkey.
Jag hade inte kunnat vara tröttare än om det varit måndag.
Orsak, delvis, pubrunda med klassen. Jag tänkte därför dela med mig av mina bästa pub-runde-tips.
  • Ta på dig dina mest obekväma skor, du ska ju ändå bara sitta ner
  • Glöm din tjocktröja hemma, det var ju varmt när solen sken
  • Tappa gärna din mobil och kontakten med dem du är ute med då blir det roligare när:
  • Du byter nation var 30e minut
  • En kvart innan nationsbyte ska ske, ropa högt "Nu går vi, svep ölen" så att alla gör det och sedan måste köpa ny dricka, då blir alla dubbelt så fulla
  • Sjung på varje nation, så alla stirrar på er
  • Slut up på en klubb när alla är dödströtta och fulla
  • Ha alltid pubrundor när du ska gå upp tidigt nästa morgon
Det är i alla fall mina bästa tips!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha det vore något dä' ^^

Postat av: J

Gillar femman där speciellt =)

2011-06-01 @ 17:14:33
URL: http://grenfeldt.com/
Postat av: Gaymasen

Tack för tipsen om Uppsala! Alla tips uppskattas och bostadskö står vi i. :D

2011-06-06 @ 18:17:27
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback