Hupp-i-blupp

Efter en helg proppfull av dekadens, (dvs att åka till Gottsunda kl 23 på fredagkvällen, vara stenbakis på lördagen och superseg idag, söndag) sitter jag och gottar mig åt att jag ändå läst massor om anknytning, nästan allt jag måste läsa till på fredag. Har även kommit på att jag saknar den text jag ska ha läst och reflekterat om till i morgon. Så det kan ju bli väldigt intressant.. Tummen upp för min organiseringsförmåga.
Jag hade tänkt att tillbringa helgen med att skriva 10000 olika CV:n för att söka jobb med, men det har jag inte gjort alls. Försöker komma på något att skylla på förutom min irationella fobi för CV-skrivande, men jag kan inte komma på något alls. Typiskt också.

Nu leker jag med webcamen som finns i den här lilla netbooken. Dålig kvalitet och typiskt paranoid min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback