Kvalborg

Jag och M tog en tripp till IKEA idag, det var otroligt folktomt och vi undrade var alla människor höll hus.
Inköpt: en växt, en badrumsmatta, ljus, kylklampar, väska, vin
Glömt: att köpa plastglas
Upplevt: Att en tant trampade på min nya växt på Accent, där jag köpte en väska. Jag sa ursäkta att jag står i vägen cirka tre gånger. Tanten glodde dumt på mig, sa ingenting och flyttade sin fot tre milimeter.
Vi upptäckte även var alla människor var, de var på stan och härjade. Eftersom jag och M både är människohatare och självplågare tog vi även en sväng till systemet denna extremt passande dag....
Jaja, man är inte smartare än man gör sig.

Kommentarer
Postat av: J

Mimmi! Du lever! Ska prova mynta om oreganon inte behagar gro. =) Du borde smackat tanten f.ö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback