Drömtydning

I natt har jag sovit 12 timmar. Somnade 19, gick upp 0730, vackert så. Jag har drömt så bra saker också. Verkligen om att hantera det som ligger och skvalpar i mitt omedvetna. Jag drömde till exempel att jag pillade bort den übertunna plastfilmen på tandkrämstuben som bara släppt igenom lite tandkräm. Det har behövts göras i minst en vecka. Toppendröm!
Jag drömde visserligen också att jag sagt upp min lägenhet för att flytta in i en skrubb för 6000 i flogsta höghus, men - det låg nära tunnelbanan. (Otroligt nog låg Flogsta även på kungsholmen) tråkigt nog blev jag vräkt för att jag hade ett the sims 3 konto registrerat på nätet. Man ska alltid läsa det finstilta innan man flyttar, tycks den drömmen säga till mig - som letar lägenhet. Nu är kanske inte det finstilta värre än det storstilta dit jag ska flytta.. Tack dröm!
Sen drömde jag att jag skulle köpa mjällschampo, på min styvmors inrådan, mjällschampot kostade 3000 kr. Nej, jag vet inte vad den drömmen vill säga mig. Jag har ju inte ens mjäll.
Sen drömde jag att jag hoppade in i kassan i en klädaffär, där jag inte förstod vad kunderna sa, eller hur kassan fungerade. Sen blev det strömavbrott, sen kom tack och lov chefen tillbaks.
Kan inte koppla den drömmen till något verkligt tyvärr. Speciellt inte mannen som ville köpa kajalpennor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback