Gruppprocesser

Vi har grupparbete. Jag sitter följdaktligen och fryser i ett grupprum på Blåsenhus. Väntar på att gruppen ska komma tillbaks från microkön med min lasagne! Förhoppningsvis varm...
Vi har finaste utsikten över botaniska trädgårdens lilla damm från vårt grupprumsfönster, så jag tittar ut på en jättehöstig park.

Dagens händelser:
Min vattenflaska luktar gammal hamsterbur, mycket intressant. Så jag köpte en ny, svindyr på fiket.
Ja, vi grupparbetar och fryser, mer har liksom inte hänt.

Vi försöker peppa varandra men det går sådär från mitt hål, jag är nog mest den som drar ner med massa gnäll. Men sådan är ju jag, och det är ju charmigt på sitt sätt, säkert.

Vad händer mer, inte så mycket, ska jobba i helgen, för sista gången, känns mycket bra. Jag är bara lite orolig över kommande pengabrist men jag är ju student så det hör till. Körde på tentan för första gången på programmet, hade en poäng under g. Kuvl kuvl, nåja. Livet går vidare. Nu ska jag gå och kissa. Spännande liv jag har.. Typ.

Kommentarer
Postat av: J

Men vafan min vattenflaska började lukta gammal jord här om veckan. Är det nåt som går eller?

Postat av: katta

hihi grupppppppprocesser

2010-10-06 @ 20:43:29
Postat av: Mimmi

jaja fröken stavningspolizei! (stavade säkert fel där också)

2010-10-10 @ 22:13:06
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback