Superfredag

Passar på att blogga medan mina gruppmedlemmar köper sallad och värmer min matlåda = jag passar våra saker. Lyssnar på musik via youtube och försöker njuta av att vi nästan är helt klara med kursen. Det är svårt. Har ju en tenta kvar, men det är också svårt att släppa taget om stressen som har hoovrat över oss som en helikopter i knappt tre månader. Känner mig slut som artist. Trött och utmattad. Skulle behöva handledning på hur man avslutar ett grupparbete..

Vem ska nu bjuda min på fika? Vem ska jag nu bjuda på fika själv? Många svåra frågor att slänga ut i världsrymden.

Dessutom är jag så dålig på belöningar, att fira när något blir bra och är klart. Jag är inte så resultatinriktad,

Nu kom min mat! Weeiho

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vi firar på torsdag!

2010-11-12 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback