Kändisträsket

Det värsta med att följa kändisars bloggar är för mig att jag blir så orolig för dem! När det verkar gå utför, när de mår dåligt, skiljer sig, blir av med lägenheten, allt såntdär. Och eftersom de är kändisar så vågar jag nästan aldrig kommentera heller. Det känns så... ja, kändisförföljaraktigt helt enkelt.
Okända människors bloggar, alltså som inte är kändisar och som jag inte känner, har jag inga problem att kommentera. Jag vet faktiskt inte varför det är så stor skillnad.

Nåväl
har beslutat mig för att som julbak tillverka: knäck, och ischoklad med kaffe eller mintsmak. Det är typ ju det enklaste man kan göra. Jag orkar inte jocka med egen pepparkaksdeg (som jag ju ändå bara kommer få ont i magen av att äta upp rå), torra saffransbullar och tokiga små tryfflar. Eventuellt gör jag pepparkaksmuffins och klenäter. Om jag inte kan tvinga min mor att göra klenor, som hon kallar dem. Det vore ju enklast av allt!
Måste till skolan nu, vi har grupparbete. Ett nytt grupparbete dock. Jag behöver borsta tänderna, packa min väska, hitta en tröja och vara vid busshållplatsen inom 14 minuter. Det kommer nog inte gå, men bussarna ska tydligen vara fett försenade idag så det löser sig nog.



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, vad sött. Väldigt sympatiskt låter det i alla fall. Jag är mer så "Jaha, där gjorde de slut. Trist för dem." ;)



Och jaaaa! Den med Jesper är också rolig. Haha. :D

Postat av: J

Älskar när lokaltrafiken anpassar sig efter ens liv =) Klart det blir kaffesmak på ischokladen väl?

2010-12-01 @ 08:04:11
URL: http://grenfeldt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback