"as long as you'll be there I'll stand up stand up stand up for you"

Känner mig, som vanligt, som en otroligt hjärndöd snigel. Full av stel geggamoja alltså. Gött.
Vi hade examination på tvåmånadersrapporten idag. Det kändes mycket bra, examinatorn är en både kompetent och väldigt vänlig person, som ofta har en tydlig uppfattning om hur saker ska vara, så vi var väldigt gruppglada över den feedback vi fick.
Jag kommer sakna min grupp, att vara en grupp är kul! Men eventuellt kommer vi vara kompisar efter nästa torsdag också, det är inte helt säkert... Någon av oss kanske.. nej jag kan inte komma på någon anledning till att vi inte skulle gilla varandra nästa vecka också.

Lyssnar på Salem al Fakir, skuggdansar och bakar paj. Känner att jag har åtminstone lite energi. Trots svidande ögon och snorig näsa. Jag känner mig helt enkelt peppad. Och pank. Har aldrig (jo) varit så shoppingsugen som nu. Jag vill helst köpa sådant jag inte behöver och bara kommer använda typ en gång. Ja, klänningar alltså. Är grymt sugen på glamour, det blir så när jag inte ens orkar sminka mig på morgnarna. Så nu vill jag ägna mig åt skönhetsvård till tusen. Men jag har tenta på måndag, som kommer vara skitsvår, så det blir nog inte så mycket mer än nagelklippning och eventuellt lite lack...

Nu ska jag fortsätta bete mig som man bara kan när ens sambo är borta på filmpremiär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback