Tisdag wohoo

När jag gjort allt annat har jag tid att blogga lite.
Allt annat? Ja, gått i skolan, glömt mobilen hemma, skrivit terminssammanfattning på terapi, kommit hem, kollat på Top Model, glott på gamla barnTVprogram på YouTube, chattat med syrran, stekt pannkakor, spelat Snood (dålig puzzle bobble-kopia jag spelade en hel sommar när jag var typ 14)
Nu var det visserligen packa och plugga jag skulle göra. Men man kan inte få allt. Eller hur?! inte om man är så deppig som jag! Nu är jag i och för sig rätt ok glad i skrivande stund men det beror mest på att jag hatlyssnat på Justin Bieber och blev så lättad när jag kom på att jag kunde byta låt. Mest väntar jag nog på att Sonny ska komma hit. Och på att orka packa.

Jag åker till Bohuslän i morgon, närmare bestämt Brodalen, ännu närmare bestämt till min faster som fyller 70. Det blir nog trevligt. Annars händer det ju inte sådär skitmycket roligheter omkring mig just nu.
Nu ljuger jag, om 14 dagar flyttar min skatt in hos mig.


Kommentarer
Postat av: J

Haha vilken grej att lyssna på något bara för att få byta. Som att dricka te bara för att uppskatta kaffe mer sen. =)

Kul med samboliv, känns bra?

Postat av: katta

hihihi "terminssammanfattning" blev ju ett ord fyllt av dubletter :D bättre vore det om det var höstens version dessutom!

2010-05-20 @ 17:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback