Det är därför de kallar mig smal-skuggig.

Hmmkaj, alltså, om jag hade en fungerande kamera skulle jag kunna starta en inredningsblogg. Jag tycker att jag har awsome smak vad gäller prylar, och jag ska precis till att inreda ett arbetsrum/gästrum. Med hjälp av Sonny såklart. För att sammanfatta hänger jag rätt mycket på ikea.se just nu. Vi tänker i alla fall typ såhär. Vi ska köpa en ny säng, för skatteåterbäringen, den ska vara minst 160 och max 160, mer får nämligen inte plats i sovrummet. Hade vi haft det större, eller mindre behov av andra möbler i sovrummet, skulle vi, om jag fått bestämma, enbart haft en säng i hela rummet. Alltså lika stor som golvytan. Jag älskar sängar. För jag älskar att sova. Nåväl, efter att ha tillbringat två nätter på en tältsäng, för att Sonny slängt sin gamla säng, insåg jag att jag inte har hjärta att låta eventuella långväga gäster sova på en dylik tortyrmaskin. Alltså ska vi ställa in min "lilla" säng i gästrummet. (120 cm). Problemet blir att inreda ett arbetsrum i samma rum. Men jag är smart, kanske smartast på jorden. Det är ju bara att klä upp sängen till soffa så kan man använda den som det när man typ hänger i arbetsrummet, kollar på film, stör den som försöker plugga, ta en powernap utan att den andra märker att man inte pluggar med mera med mera. Det är en heltigenom idiotsäker plan. Jag kan vara smartast på jorden.
Nu väntar jag bara på mina pengar så jag kan ta första bussen till IKEA och shoppa loss. Allt annat får helt enkelt en mycket låg prioritet. Jag menar, vem behöver en tvättkorg när man kan slänga alla kläder på sin nya enorma säng? Vem behöver en tandborstmugg när man kan lägga tandborsten under sängen? Vem behöver en TV när man kan sova? Ingen, that's who.


Kommentarer
Postat av: J

Damn straight.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback