Trädmördare

Fasiken! De muppiga fridstörarna som väckte mig med sina motorsågar har inte bara gjort det, de har även snattat ett träd från min utsikt. INTE ok. Kunde de inte tagit någon annans vardagsrumsträd? Och varför funkar inte tv3 play när jag vill kolla lyxfällan? Varföööör?!
Ja, jag är sjukt grinig. Så går det när man drömmer att det spöregnar och vaknar till snö och oljud. När man har sovmorgon!
Jag har möjligen haft sovmorgon exakt varje dag den här veckan. Men den här var två timmar längre. Och då fick jag såklart varken sova eller glo på skräp-TV.
Att TV3 play är så dåligt är definitivt en komplott som försöker få mig att skaffa kabelTV. Eller en TV över huvud taget. Men jag har inte råd att betala licensen just nu, så det får vänta.


Jag hade lite svårt att hitta mitt bröd i morse, sen tittade jag i brödburken. Där låg det! Minsann, och gottade sig. Det var ju jäkligt lurigt. Jag vänjer mig nog snart.


Kommentarer
Postat av: J

Fyfan vilken mardrömsmorgon! Vete fan vad som är grejen men den här veckan har typ alla play-kanaler utom svt varit sjukt muppiga och förutom drakfällan har ju inte svt direkt mängder av intressant och hjärndöd underhållning att erbjuda. Jag lider alltså med dig, var väl det jag ville säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback