Put the lime in the coconut

Jahapp, lördag eftermiddag har det hunnit bli. Igår gjorde jag cheesekake för första gången i mitt liv. Det var busenkelt! Jag fick även en bettskena, och den coolaste avgjutningen av mina tänder! Ja, jag är tandnörd. Är det något fel på det?!
Problemet med min bettskena, som hindrar mig från att slipa ner mina tänder i sömnen, är att jag inte kan stänga munnen ordentligt när jag har den i. Vilket får mig att dregla, typ, floder. Jag hoppas att jag kommer lyckas finula ut ett sätt att stänga käften, annars blir det plastlakan på kudden som gäller eller?
Känns ju väldigt stabilt, moget och sexigt.
Men Sonny verkar inte vilja dra tillbaks vårt blivande samboskap för det, och då är väl allt lugnt.

För övrigt börjar min monetära status närma sig pank...

Kommentarer
Postat av: J

Men om tre dagar vänder det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback