Försök till engagemang

Jag kombinerar just nu nytta med nöje, lyssnar på musik, bloggar, facebookar samtidigt som jag funderar på recept och tentapluggar. Det går aldeles utmärkt.
Får väl se om tentan kommer göra det.

Den på måndag den sorgen helt enkelt!

Nu la jag till två aktiviteter, dansa och koka pasta. Guvd vilken multitaskare jag är.
Så går det när man har multiple-choisefrågor på tentan. Det blir liksom ingen riktig skräck när man vet att svaren finns någon stans på pappret.
Även om det ju är möjligt att jag inte kommer kunna identifiera vilket som är rätt. Men såna löjliga små detaljer tycker jag inte man ska hänga upp sig på. Om man nu inte absolut vill. Men det vill inte jag.

Nu ska jag moiztruriza under ögonen så jag inte får rynkor om trettio år, det lär jag ju uppskatta mer än jag kommer bry mig om att jag gjort en omtenta.


Kommentarer
Postat av: J

Multiple choice är som att göra tentan med ett jobbigt facit. Utmanande, men mest utmanande för tålamodet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback