Dagens åsikter

Jag och Sonny ska bli sambos, om cirka 6 månader. Det är väldigt roligt och hypat.
Därför tänkte jag lista lite för-och-nackdelar med samboskap. I en salig röra.

1. Killen kan inte undvika att träffa dina vänner/släktingar genom att skylla på att han till exempel "har bokat tvättstugan den kvällen och du vet hur mycket smutstvätt jag har", då kontrar man bara med "jaha, visst men tänker du gömma dig i tvättstugan i timmar också?"
han kan inte heller använda ursäkten "jamen jag måste ju klara det där TV-spelet du vet" för då tvingar du honom att låta alla vara med. Moahahahaa. Han kan dock fortfarande skylla på jobbet. Eller allergi mot släkt.

2. Obegränsat med gos. OBEGRÄNSAT!

3. Jag har någon att skylla stök, disk och smutstvättshögar på.

4. Killar tar längre tid på sig i badrummet än tjejer. Illa.

5. Gemensam ekonomi, vilket betyder att det inte alls är för att jag köpte åtta nya tröjor som vi inte har matpengar, det är för att du köpte åtta nya tvspel.

6. Det kommer vara någon i närheten som skrattar åt mig när jag freestye-dansar i sovrummet. OCH som kritiserar min musiksmak.

7. Nämde jag miljoner pussar per dag?!

8. Frukost på sängen.

9. Jag kan tvinga honom att köpa mjölk när jag inte orkar.

10. Vi har extremt olika dygnsrytm, det kan bli spännande.

11. Och extremt olika musiksmak.

12. Och extreeemt olika tankar om vad som är tjat och vad som är vänliga påminnelser.

13. Vuxenpoäng.

Jag är i alla fall sjukt excited, jag har faktiskt aldrig bott med en kille. Om man inte räknar min pappa då.

Andra saker som händer just nu är: Praktiken är slut på torsdag. Terapin tog slut idag. Det känns lite som skolavslutning faktiskt. Var är mina presenter?! Min syster åker till England för att bo där ett halvår. Läskigt. Jag har extrem sömnbrist också, inte alls spännande.

Sådär nu hängde sig datorn, tar det som ett tecken att gå och lägga sig.

Cheerio


Kommentarer
Postat av: Amanda i Ghettot

Åh, vad kul! GRATTIS!

Postat av: J

Nr 4 är lögn och förbannad dikt.

I övrigt: Grattis!

2010-01-13 @ 09:49:22
URL: http://enentreprenors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback