Vardagstrauman

Sonny spelar Donkey Kong 3 (i väntan på DDK-Country) jag, sitter och vilar min hjärna efter ett härligt panikanfall, inte som i panikattack, tack och lov. Men ändå, jag har extremt lätt för att stressa upp mig över att de ringer från jobbet och jag inte kan ringa tillbaks och säga att nej, jag har tagit ledigt. Varför? Jo, en hel del nummer försvann spårlöst när jag bytte telefon. Inte så jättekul. Och självklart finns inte det nummer till mina kollegor som man faktiskt kan nå ute på internet. Fick ringa hem till en kollega, vars man svarade och sedan gav mig numret till hennes mobil.
Superstabilt.
På tal om det ska vi nu gå och handla och sedan dricka ett glas vin. Och äta mat också.
Jag känner mig lite slut som människa faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så olika man kan fungera, själv struntade jag med flit i att svara senaste gången mitt jobb ringde... :X

2010-08-27 @ 21:04:13
Postat av: J

Om det är nåt ni psykologer får så är det fan panikångestsyndrom och psykos för minsta lilla. =)



Men utveckla kring det här då. IBS, samt skillnader och likheter mellan FASS och FAS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback