Tröttheten

Första skoldagen förflöt utan större incidenter, jag spillde till exempel inte kaffe på mig själv. Fina grejer. Nåväl, var trött som ett litet as efter att ha lyssnat på exakt hur krävande denna kursen kommer bli. Kul. Eller jo, den blir nog faktiskt ganska rolig. Men jobbig. Slängde mig i alla fall i badet och låg där och försökte slappna av när jag plöstligt hör Sonnys sms-signal och inser att han är hemma. Nu 4 timmar senare, tömde jag ut vattnet ur badkaret.
Är helt enkelt inte helt 100 idag.

Har i alla fall köpt ädelstenar, till blivande vigselring, nej jag ska inte gifta mig, eller jo, men inte snart. Ville bara se till att jag har en fin ring när det väl händer.

Nu ska jag gå och tömma min hjärna på tankar, och fylla min kudde med dregel.
Alltså: sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback