Helt ok dag för att vara tisdag faktiskt

Nu ÄR det snart last days of april. Vi vet alla vad det betyder. Valborg! Denna mytomspunna högtid, denna plastskräpets ärodag denna fabulösa fyllefest. I Uppsala alltså. Jag gav mig själv pluggledigt efter att ha suttit i biblioteket till fem och jag har hunnit med följande, byta i hamsterburen, dammsuga, handla 2 ggr, städa lägenheten och äta mat. (Köpesallad ftw, vem har tid att stå vid spisen?) Det kanske låter hektiskt men jag känner mig faktiskt ganska avslappnad. Mer lugn än på länge till och med. Visst, ett litet sug i magen påminner mig om allt som jag undviker att göra. Men det är ju mest roliga saker, så det dåliga samvetet lyser med sin frånvaro.
Organisationsteori läser vi nu. Den är rätt tung i läsning. Men vi har en hemtenta så det kommer nog bli lugnare snart. (As if, jag softar mycket mer inför salstentor.)

Får vi nu bara vackert väder på fredag så ska min lycka snart vara gjord! 
Slänger med en hoppfull vårbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback