Så är det

Alltså, folk vänder sig alltid till mig för att få reda på vad som är hippt och inne.
De frågar ideligen, "Mimmi, vad är nytt i ditt liv? Berätta allt du vet och kan! Oh, dela med dig av din visdom!"
okej, här är ett tips från mig till er.
Köp inte den där pastan som ser ut som jättestora penne fast inte sneda i snittet.
De kallnar jättefort på grund av all luft som får plats i dem.

Annars började min praktik idag. Det känns bra, jag försov mig inte. Jag har nog fått en plats jag kan trivas med.
Men hu sjutton vad trött man blir. Och lätt hjärndöd.

Jag tror det lutar åt att jag blir en helgbloggare ett tag.

Kommentarer
Postat av: J

Men fan i helvetet då ere bäst för dig att du skriver fjorton inlägg per helg.

Postat av: Linda

SV: Ja, så kan man ju också tänka.. ;p

Och ja, man ska även låta bli att köpa den pastan eftersom den är rätt så menlös i största allmänhet, smakar ju noll!

2009-10-01 @ 12:45:47
URL: http://kalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback