Säg BLÄ till världen. BLÄ.

Ett annat litet tips jag kan bjuda på är torsdagsginochtonic.
Ja jag vet, man ska inte dricka ensam. Men EN liten drink efter superdålig dag kan jag väl få unna mig.
Det är bättre än t.ex. hetsäta havregryn eller försöka bryta något litet ben i handen, typ båtbenet. Och det har jag ingen som helst längtan efter att göra.

Ett annat tips är att lyssna på Miike Snow.
Jag längtar tills i morgon då jag kanske får testa, absolut ska fredagslyxa med mina klassisar (det låter som glassar, isklassisar.) och sedan pussas med personen jag tycker mest om i hela världen.

Varför var den här dagen så exeptionellt pissig undrar ni kanske.
Och det enda jag kan säga är typ, det kan jag inte säga för jag har inte riktigt koll på vad som är sekretessbrott.
Dagen började bra kan jag säga, vi ritade med barn och jag fick en mkt fin teckning.
Men den slutade sunkigt.
Jag blev ledsen för en onödig grej helt enkelt. Det händer.
Det positiva är att jag märkte att jag blev ledsen och faktiskt kunde känna efter ordentligt och sedan börja släppa det.
Ja, det är vad 41 timmars terapi lärt mig.
Bland annat.

En annan sak som hände idag är att jag bestämde mig för att ge TV-serien Lost en ärlig chans. Tio minuter senare bestämde jag mig för att jag varit tillräckligt ärlig och la ner.
Om jag vill kolla på konspirationsteorier och tidsresor kollar jag hellre på Star Trek.

Bearnaisechipsen blev lite bättre av att stå över natten.

Kommentarer
Postat av: J

Klart man får supa ensam på en torsdag. Hur tror du annars jag blev den jag blev liksom?

Segt med jöbbet, men det är väl kanske bara att vänja sig när man ska deala med freaks resten av livet...

Har också funtat på Lost, men är för snål för att köpa och för lat/harig för att tanka. Men vi skiter i den då.

Gott, skall prövas.

Postat av: sirigrand

ja, det är faktiskt inte konstruktivt att bryta båtbenet, alls! bra tänkt där!

och man får inte mer leverbesvär bara för att ingen såg att man drack drinken, så varför inte lyxa till det! alkohol kan vara medicin!

2009-11-02 @ 17:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback