Kolmörkt ute=sovdags? Nej?

Jag hade inte svininfluensan tror jag, har inte smittat någon heller, alltid något att glädja sig åt i ett land där det blir mörkt klockan 16.30 i oktober.
Idag har jag köpt kuddar på IKEA, för en gångs skull var det inte sjukt mycket folk där så det var ganska angenämt. Kom såklart hem med massor av extra saker. Skitsnygga glas och ett sidobord till hamsterburen till exempel! Inga servetter, glödlampor eller batterier vilket bevisar att jag uppenbarligen har någon typ av självkontroll.

Klippt mig har jag också gjort, och gått på studiebesök och ätit köttbullar.
Så det är kanske inte så konstigt att jag är för trött för att gå på bio!

Dessutom är jag konvalecent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback