I'll get you a satanic mechanic!

Världen utanför frågar alltid så konstiga saker.
Den bara
"Mimmi, vad har du för dig, vad har du gjooort idag?"
Jag bara
"Eeeh... Gjort? Förutom en lasagne? Kollat på Cold Case. "
Omvärlden
"Men vadå kollat på Cold Case? Hela dagen?!"
Jag
"Ja, alltså... "

Men det är ju inte allt jag gjort, såklart. Jag har även svettats mina klimakteriesvettningar som en gammal tant, stalkat folk på facebook, läst bloggar och gett hamstern mat.
Och spelat mario på min DS.
Och druckit kaffe.

Kommentarer
Postat av: J

Men va tyckteru om rullen dårå?

Postat av: katta

åååh ljuva ledighet!



och nu har jag internet igen!!! Lycka!

plus att jag kommer åt din blogg :D

2009-10-30 @ 15:21:20
Postat av: Mimmi

Har du inte haft internet? tillåt mig att gapa av skräck och förvåning! :O



2009-10-30 @ 18:40:06
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback